×

BANKA HESAP BİLGİLERİ

Hesap (Alıcı) Adı

İzmir Kemalpaşa Organize Sanayi Bölgesi

FİNANSBANK / İZMİR TİCARİ ŞB

TR22 0011 1000 0000 0011 0354 14

HALKBANKASI / K.PAŞA OSB ŞB

TR04 0001 2001 3190 0012 1000 02

T.İŞ BANKASI / K.PAŞA ŞB

TR68 0006 4000 0013 4710 2720 30

GARANTİ BANK. / İZMİR ŞB

TR22 0006 2000 1000 0006 2964 83

ZİRAAT BANKASI

TR71 0001 0022 6758 1685 2250 16

VAKIFBANK

TR59 0001 5001 5800 7301 0042 89

AKBANK

TR69 0004 6005 7388 8000 1275 82

AnaSayfa icon Medya icon Basinda Biz icon

Kosbi Park Büfe Kiralama İhale Duyurusu

Kosbi Park Büfe Kiralama İhale Duyurusu

24.07.2025

|

KOSBİ

İHALE İLANI

 

İZMİR KEMALPAŞA ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ

KOSBİ PARK BÜFE KİRALAMA İHALESİ

 

İhale Adı: Kosbi Park Büfe Kiralama 

Yapılacağı Yer: İzmir Kemalpaşa Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü Binası

İhale Usulü: İhale kapalı zarf, açık tasnif suretiyle yapılacaktır.

 

İhale Dosyasının Görüleceği Yer: İzmir Kemalpaşa Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü Kemalpaşa OSB Mah. Gazi Bulvarı No: 189 Kemalpaşa / İzmir. İhale dosyası görülebilir ancak teklif verecek olanların ihale dosyasını satın alması zorunludur.

 

İhale Dosyasının Alınacağı Yer: İzmir Kemalpaşa Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü Kemalpaşa OSB Mah. Gazi Bulvarı No: 189 Kemalpaşa / İzmir.

 

İhale Dosyası Bedeli: 5.000 TL

 

Açıklama: İzmir Kemalpaşa Organize Sanayi Bölgesi, 3. ETAP Gazi Bulvarı Ziraat Bankası Karşısı KOSBİ PARK yerleşkesi içerisinde, Paketli gıdalar ( bisküvi, çikolata vb.) alkolsüz sıcak / soğuk yiyecek içecek vb. Ürünler ile  tost, sandviç, poğaça vb. Unlu mamüllerin satışı yapılması amacıyla tesis edilen 21 m² büyüklüğünde Konteyner Büfe kapalı zarf usulü ile 3 yıl süreyle kiraya verilecektir.

 

Teklifler en geç 07/08/2025 Perşembe günü saat 10:00 ‘a kadar İzmir Kemalpaşa Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü, Evrak Kayıt Servisi’ne teslim edilecektir.

 

Satın alma komisyonu tarafından 07/08/2025 günü saat 10:30’dan itibaren teklifler açılarak değerlendirecektir. 

 

Teklif veren isteklilerin yetkililerinin ihale saatinde Bölge Müdürlüğümüzde bulunmaları gerekmektedir.